loading...
HollyWood Stars
Niloo بازدید : 611 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

برای دیدن متن و ترجمه ی اهنگ good bye برو ادامه...

Goodbye

خدا حافظ

Goodbye

خدا خافظ

Goodbye, my love

خدا حافظ عشق من

I can’t hide

نمیتونم مخفی شم

Can’t hide

نمیتونم مفخی بشم

Can’t hide what has come

نمیتونم از چیزی ک پیش میاد مخفی بشم

I have to go, I have to go, I have to go

من مجبورم برم ، من باید برم

And leave you alone

و تو رو تنها بذارم

But always know, always know, always know

اما همیشه بدون ، همیشه بدون

That I love you so

که من تورو خیلی دوست داشتم

I love you so

و خیلی عاشقت هستم

I love you so, oh

من خیلی عاشقتم ، اوه

Goodbye, brown eyes

خدا حافظ … چشم های ناراحت

Goodbye for now

خداخافظ همین حالا

Goodbye, sunshine

خدا حافظ ای تابش خورشید

Take care of yourself

مواظب خودت باش

I have to go, I have to go, I have to go

من مجبورم برم ، من باید برم

And leave you alone

و تو رو تنها بذارم

But always know, always know, always know

اما همیشه بدون ، همیشه بدون

That I love you so

که من تورو خیلی دوست داشتم

I love you so

و خیلی عاشقت هستم

I love you so, oh

من خیلی عاشقتم ، اوه

La lullaby

لالایـــییی

Distract me with your eyes

منو با جشم هات دور کن

la lullaby

لالایــــیییی

Help me sleep tonight

کمکم کن امشب بخوابم

La lullaby (la lullaby, la lullaby)

لال لا لالایییی

I have to go  x3

من باید برم

And leave you alone

 و تورو تنها بذارم

But always know, always know, always know

اما همیشه بدون ، همیشه بدون

That I love you so

که من تورو خیلی دوست داشتم

I love you so

من تورو خیلی دوست داشتم

(Goodbye)

خدا حافظ

(Lullaby)

لالا لالایییی

I love you so

من تورو خیلی دوست داشتم

(Goodbye)

خدا حافظ

(Lullaby)

لالا لالایییی

I love you so

من تورو خیلی دوست داشتم

(Goodbye)

خدا حافظ

(Lullaby)

لالا لالایییی

I love you so

من تورو خیلی دوست داشتم

(Goodbye)

خدا حافظ

(Lullaby)

لالا لالایییی

I love you so  x3

من تورو خیلی دوست داشتم

Goodbye, brown eyes

حدا حافظ ای شم های ناراحت

Goodbye my love

خداحافظ ای عشق من

منبع:mihanlyrics

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 5,516
  • بازدید کلی : 167,459
  • کدهای اختصاصی
    Half Purple and Blue Butterfly

    کد ماوس مهری



    شکلک و کد مهری